Splošni pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.espresso.si, ki jo upravlja družba ESPRESSO d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik).

1. Informacije o ponudniku

Ponudnik in njegov naslov: ESPRESSO d.o.o., Fajfarjeva ulica 33, 1000 Ljubljana
Elektronski naslov: illy@espresso.si
Matična številka: 1328298
Identifikacijska številka za DDV: SI99387638
Poslovne banke: NLB d.d. – št. računa: SI56 0208 5005 1460 417, Banka Koper – št. računa: SI56 1010 0005 0968 063
Vpis v sodni register Okrajnega sodišča v Ljubljani pod št. 98/05721

2. Naročanje izdelkov

Izdelke lahko naročate preko spletnega naročila na naših internetnih straneh, po elektronski pošti na naslov illy@espresso.si ali po faxu na št. (01) 422 88 90. Izdelke lahko naročate 24 ur na dan, vse dni v letu. Vsa prejeta naročila bomo obravnavali kot nepreklicna. V primeru napake v naročilu, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče ali spremeni naročilo, če je to še v obdelavi in še ni bilo odposlano po pošti.

Izdelke lahko naročite tudi po telefonu na številki (01) 422 88 88 vsak delavnik od 8. do 16. ure.

Po oddaji elektronskega naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, pravilnosti naročila ali usklajevanja naročila pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med naročnikom in ponudnikom, je z odpremo pošiljke nepreklicno sklenjena.

3. Cene

Vse navedene cene so v evrih. V cenah je že vključen 9,5 % DDV na živila in 22 % DDV na vse ostale izdelke. Cene veljajo do objave novega cenika. Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot tekstovnem delu in zanje ne prevzemamo odgovornosti. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.

V primeru spremembe cen, bo ponudnik o tem obvestil naročnika, ta pa lahko odstopi od pogodbe oz. naročila.

4. Dostava in plačilo

Plačilo za fizične osebe je gotovinsko ob prevzemu pošiljke. Za pravne osebe velja plačilo po predračunu, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti, po faksu ali po pošti. Prosimo obvezno navedite davčno številko podjetja.

Naročeno blago vam bomo poslali najkasneje v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila preko Pošte Slovenije. Poštnina ni vključena v ceno. Stroški poštnine se obračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in so odvisni od količine naročenih izdelkov. Fizičnim osebam ob naročilu blaga v vrednosti nad EUR 50,00, poštnine ne zaračunavamo.

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku (v višini 1 % od vrednosti oz. najmanj 0,93 evra).

5. Reklamacije in vračilo blaga

Ob prevzemu blaga je naročnik dolžan preveriti količino in kakovost blaga.

Naročnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku po elektronski pošti illy@espresso.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa.

Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Vračilo kupnine bo izvedeno na račun naročnika takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga.

 6. Garancija

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil za uporabo, navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi garancijskega lista in računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

 7. Varovanje osebnih podatkov

V primeru, da nam na straneh www.espresso.si posredujete katerikoli osebni podatek, bomo spoštovali vašo zasebnost. Naša politika glede varovanja podatkov:

  • Podatkov o naših uporabnikih nikoli ne dajemo v najem, jih ne prodajamo in ne dovolimo, da bi jih uporabila katerakoli tretja oseba.
  • Naročniki na naše e-novice se lahko kadarkoli odjavijo iz baze naročnikov s pomočjo obrazca, ki ga na opaznem in enostavno dostopnem mestu objavljamo v vsakem sporočilu. Dogaja se, da ljudje vpišejo na listo naročnikov tudi svoje prijatelje. Tega žal ne moremo preprečiti, zato ponudimo v vsakem sporočilu preprost način za odjavo. V kolikor sporočila kljub odjavi še vedno prejemate, se vam za to iskreno opravičujemo. Napako bomo čim prej popravili.
  • Naše baze e-poštnih naslovov redno čistimo, tako da je v njih čim manj naslovov z napakami.
  • Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov naročnika. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi naročnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, ter z ustrezno programsko opremo (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

8. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in ostale predpise Republike Slovenije. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe se odda preko e-poštnega naslova illy@espresso.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.