Naravoslovnotehniška fakulteta

Prejete grafične rešitve na natečaju »Oblikuj pločevinko illy 2020«

09

Kavo lahko doživljamo z vsemi čuti. Njeno čarobno aromo najprej zavohamo, ko odpremo posodico, v kateri je skrbno shranjena. Ko vidimo, kako se začnejo mehurčki igrivo premikati po površini vemo, da jo bomo končno lahko okusili. Okus pa prebudi na površje mnoge občutke. To so občutki zadovoljstva in sreče, čas se ustavi. Kofein v kavi poveča sproščanje dopamina v možganih, kjer to zadovoljstvo občutimo. Dopamin pa funkcionira kot hormon sreče. Ob srkanju kave se nam je vzbudila asociacija na srečne trenutke – ko smo pili kavo z ljubljenimi osebami, miren predah ob napornem dnevu ali pa ko smo si vzeli čas samo zase. Kava je torej postala sinonim za oddih in zadovoljstvo – kava je sreča. Ilustracija predstavlja stilizirane molekule dopamina, ki ga sprošča aromatična kava. Izbira barv je pogojena z barvami modelov atomov: kisik je rdeč, ogljik črn, atom dušika pa je modre barve.

10

Ko pomislimo na besedo ‘kava’, se najprej spomnimo na rjavkasto tekočino, ki nas zjutraj dvigne iz postelje. Pomislimo na pavzo s sodelavci in prijatelji. Zamislimo si rjava zrnca, katera vmešamo v vročo vodo, ki se spremeni v poživljajoč topel napitek. Redko pa v spomin prikličemo zimzelen grm z rdečimi plodovi iz katerih potem kasneje dobimo zrna kave. Z ilustracijo sem želela prikazati rastlino kavovec, ki je še kako pomembna za tisto rjavo tekočino z omamno aromo, ki nas prebudi v zgodnje jutro. V ozadju je nežna rjavkasta tekstura, ki spominja na mleto kavo.

12

Življenje, ki ga poznamo danes, je drugačno od življenja, ki so ga poznali nekoč. Naše potrebe so vedno večje. Potrebujemo vedno več materialističnih dobrin, obdani smo s tehnologijo in obsedeni smo s socialnimi omrežji. Pristni odnosi, ki so bili v preteklosti nekaj vsakdanjega, so danes neprecenljivi. Bolj pomembno nam je dokazovanje – kako preživljamo vikende, kam potujemo, kaj skuhamo – z namenom, da svoja dejanja delimo s celim svetom. V sledenju množici (in določenim osebam) so naše misli vedno dejavne, včasih pozitivno in pogosto negativno. Preveč razmišljamo o idealnem življenju, ki nam ga vsiljujejo socialna omrežja in ob tem pozabimo, da je vse skupaj le iluzija. Resnica je, da je življenje že samo po sebi čudovito, na čase težko, vendar polno presenečenj.

13

Že v preteklosti smo bili krivi za izumrtje živalskih vrst, žal pa je naš pritisk na naravo danes neprimerljivo večji kot nekoč. Sebično posegamo v naravo in s tem krademo življenjski prostor številnim bitjem, omejujejo jim prostor gibanja in zmožnosti prehranjevanja. Ptica Čebelar (na ilustraciji), je čudovito pisana ptica selivka, ki jo lahko opazimo na območju Bizeljskega. Pri nas je predvsem ogrožena zaradi uničevanja umetnih gnezdilnih sten v peskokopih in gramoznicah, zaradi izkoriščanja mineralnih surovin. Skupaj se moramo zavedati pomena narave in živih bitij, tako na našem ozemlju kot tudi po svetu, saj smo pravzaprav mi tisti, ki jih moramo – za naš obstoj – varovati in spoštovati.

24

Izdelala sem preprosto grafiko z očesi ki izražajo utrujenost, ljubezen do kave in energijo, ki nam jo kava da.

25

Grafika je izdelana na preprost impresionistični način.

26

Bolj živahna in zabavna grafika, za navdih sem uporabila tople in pomladne barve; poudarek je na vijoličnih ter oranžno-rumenih odtenkih, saj so to tudi barve vijolic in trobentic/marjetic, ki so to grafiko navdihnile.

31

Ura je 5:00, ko se ozrem na budilko, ki pridno vztraja, da me prebudi. Prvi jutranji koraki me ponesejo v kuhinjo. Odločilna poteza k dobremu začetku dneva je kava. Pristavim džezvo na štedilnik in odkorakam nazaj v sobo. Po nekaj minutah zaslišim brbotanje vode. Odpravim se v kuhinjo in dodam drobno mleto kavo, ta čudovita aroma me prebudi. Vzamem skodelico iz police, tisto majhno, belo. V njo prilijem kavo, jo vzamem v roke in prijetna toplina skodelice me pospremi do mize. Naredim prvi požirek omamno lepe kremno rjave tekočine in uživam vse do zadnjega požirka. Tej čudoviti tekočini uspe v meni prebuditi vse čute. Pograbim stvari in se polna energije odpravim novim izzivom naproti. Ura je 5:30 in to bo popoln dan.

41

V času socialnega distanciranja začnemo ljudje razmišljati o pravem pomenu povezanosti. Sami smo, vsi narazen, a hkrati tako povezani v vsakodnevnih ritualih, kot je pitje kave. Motiv prikazuje obraze v naših mislih, obraze, ki predstavljajo nam bližnje osebe, s katerimi trenutno nismo skupaj, a se ob pitju kave povežemo ter se skupno posvetimo ritualu, s katerim spodbudimo občutek pripadnosti. Sami smo, a nikoli tudi osamljeni.

42

Različne skodelice od človeka do človeka, vsak ima svojo drugačno, a vsi v njej enako vsebino. Vsebino kave, ki nas povezuje, združuje v eno: v pivce kave, v uživače, v prijatelje, v ljubimce ali v družino. Vse to iz skodelic kave, ki tvorijo skupnost zadovoljnih ljudi. Različni smo, a povezani v ritualu. Motiv predsavlja ta ritual – prikazuje različne skodelice, prikazuje izvor kave – naravo, ter s krogci ponazarja arome kave po prostoru.

43

V motivu so na abstrakten način predstavljeni hribi, asociacija na naravo. Z naravo smo sedaj povezani bolj kot do slej, saj smo se jo naučili spoštovati in v času socialnega distanciranja se je tudi vedno bolj zavedati. Ko ne hitimo okoli, si vzamemo čas za sprehode ter rituale. Predvsem pa je narava vir mnogih dobrin, izmed katerih je rezultat tudi skodelica kave, ki jo vsakodnevno srkamo. Pri motivu so uporabljene nežne barve; barve, ki v nas vzpodbujajo mir, upanje in veselje, saj smo se tudi v tem času sami malo umirli, upočasnili korak, ter si mogoče uzeli tudi minutko več za uživanje ob kavi. Tako kot narava, je tudi kava vredna občudovanja in spoštovanja, vsakogar pa prevzame na svoj edinstven način.

44

Raztresi govorice o dobri kavi, tako kot se razsuje kavno zrnje.
Na vasi, pač drugače ne gre. Vsi vedo in želijo vedeti prav vse. Zjutraj prezračim hišo in s tem poskrbim, da bo vonj sveže kave napolnil vse prostore s svojo čarovnijo. Še napol zaspana jo kuham, sosedje pa že vsi zbegani gledajo čez balkon. Vohajo in okušajo zrak, zanima jih kaj delam in kaj tako diši. V kavo namešam še nekaj mleka, stopim ven in počasi izpijem šalico. Po navadi se ne zmenim zanje, tokrat pa jim pomaham in zakličem skrivnost, ki se skriva v skodelici. Naj se razširijo prave govorice in naj te segajo vsepovsod, saj ima že sama skodelica kave neizmerno moč združevanja in prebujanja spominov, ki so nam pri srcu.

45

Raztresi govorice o dobri kavi, tako kot se razsuje kavno zrnje.
Na vasi, pač drugače ne gre. Vsi vedo in želijo vedeti prav vse. Zjutraj prezračim hišo in s tem poskrbim, da bo vonj sveže kave napolnil vse prostore s svojo čarovnijo. Še napol zaspana jo kuham, sosedje pa že vsi zbegani gledajo čez balkon. Vohajo in okušajo zrak, zanima jih kaj delam in kaj tako diši. V kavo namešam še nekaj mleka, stopim ven in počasi izpijem šalico. Po navadi se ne zmenim zanje, tokrat pa jim pomaham in zakličem skrivnost, ki se skriva v skodelici. Naj se razširijo prave govorice in naj te segajo vsepovsod, saj ima že sama skodelica kave neizmerno moč združevanja in prebujanja spominov, ki so nam pri srcu.

46

Trije obrazi
Japonski pregovor pravi, da ima vsak človek tri obraze. Prvega pokažeš svetu, drugega bližnjim, tretjega pa ne pokažeš nikoli- ta je pravi odsev tega, kar v resnici si. Linijska ilustracija opisuje ta prvi obraz. Drugi, je že malo bolj definiran in označen z belim polnilom, tretji pa je barvit svet, ki ga poznamo samo mi.

47

Sam sem velik oboževalec kave, zato sem se odločil da oblikujem tri različne dizajne s katerimi želim ponazoriti tri bistvene elemente, ki jih občutim pri pitju kave. Pri prvem dizajnu sem se odločil da ponazorim lahkotnost in nežnost samega vzorca, ki se pojavi na embalaži. Krožne linije prikazujejo jutranjo praznino/zaspanost, pikice prikazujejo koliko je malo potrebno, da z malimi stvarmi kot je kava Illy zapolnemo to praznino ter nam omogoči, da naš vsakdanje življenje poteče planirano (dnevna rutina prikazuje ozadje).

48

Sam sem velik oboževalec kave, zato sem se odločil da oblikujem tri različne dizajne s katerimi želim ponazoriti tri bistvene elemente, ki jih občutim pri pitju kave. Pri drugem dizajnu sem se odločil, da ponazorim občutek zbranosti. Linije prikazujejo vsakdanje življenje, ki je zelo razgibano. Linije gredo vsaka v vsako svojo smer saj se zaradi različnih vzrorokov odločamo drugače in pri tem rešujemo probleme, ki jih kot so linije razporejene skladno rešimo ter vspešno rešimo ter zaklučimo kot iziv in ne problem.

49

Sam sem velik oboževalec kave, zato sem se odločil da oblikujem tri različne dizajne s katerimi želim ponazoriti tri bistvene elemente, ki jih občutim pri pitju kave. Pri tretjem dizajnu sem se odločil, da ponazorim občutek raznolikosti. Med seboj smo si različni vendar ko spijemo kavo so občutki relativno podobni. Zjutraj ko se zbudimo smo zaspani nezbrani. Siva barva prikazuje siv pogled, brez življenja, jutranji občutek ter počutje. Kava pa nas oživi ter dan začnemo živahno, prebujeno. Mešanica večih vzorcev prikazuje ‘ne glede na dan, ki nas čaka, kava zmeraj poskrbi, da nas pripravi na novi začetek dneva’.

50

Jutranja kava nas poživi, nam da energijo, nas razveseli. Pijejo jo ljudje iz različnih držav, različnih poklicev in kultur. Nekateri jo uživajo bosi, drugi na poti v službo, spet tretji s prijatelji. Vsem je skupna želja po tekočini, ki bo prebudila njihove obraze, jim pomagala v nov dan, da stopajo v neznano in razmišljajo izven okvirjev.

51

Ljubezen do kave se porodi v bližini ljudi. Pri nas je to bila babica. Na vrhu omare je skrbno hranila star kavni mlinček, ki ga je uporabljala le redko. Bil je to njen spomin na čas, ko je bila kava težko dosegljiva, rezervirana za nedeljske dopoldneve. Sedaj jo spije vsako jutro, ob nedeljah v družbi svojih vnukov.

56

Prvi navdih za ta predlog je bila pesem Croquis Janeza Menarta, v kateri pesnik riše po lužici konjaka, ki se mu je polil po marmornati mizi in sanja o toplini doma. Namesto konjaka sem naredil lužico kave, namesto marmornate mize sem naredil leseno. Tekom oblikovanja pa sem spoznal, da želim raje prikazati pogovore s prijatelji, zato sem dodal še eno lužico in potem še dve zbledeli. Ob kavi se zgodijo prijetni in manj prijetni pogovori ter dogodki. Slika tako prikazuje realizem in nakazuje romantiko, kavni obročki pa simbolizirajo druženje in spremembe.

60

Krog označuje celovitost, sklenjenost. Življenje je gibanje, ki poteka v krogu. V staroindijskem jeziku je beseda mandala, ki pomeni krog. Na sliki pred vami je mandala. Najdemo jo povsod v naravi, v cvetju, snežinkah, školjkah, prerezih plodov in dreves… Tradicionalna slovenska mandala je čipka, ki iz središča oblikuje lepo celoto. Avtorici mandal in knjig o njih, Vanda Omejc in Gabrijela Železnik, sta jo označili kot osnovni simbol pri osredotočanju, meditaciji, osebnostno zrelostnem procesu, zaščiti in zdravljenju. Kavo od nekdaj povezujem z meditacijo, osredotočanjem, užitkom in medsebojnim povezovanjem. Na tem mestu sem našla vzporednice z mandalo in se odločila to misel tudi upodobiti.

64

Ideja predstavlja zrcalno sliko dveh koles, ki se pripeljeta v center proti logotipu znamke illy, ki bo dodan naknadno s folijo. Ponazarja na lepo možnost oblikovanja pločevinke, saj s svojimi pristnimi barvami ilustracija pritegne pozornost, saj se podoba krožno ponavlja, če pločevinko zavrtimo levo ali desno in jo imamo vidno iz obeh strani enako. Zraven omenjenega spodbuja promocijo gibanja in športne aktivnosti na prostem, ki je danes zelo lahko dostopna. Kava velja v kolesarskem svetu za zelo prisotno tekočino, ki ima pozitivni vpliv predvsem na druženje in dodatno energijo.

65

Ideja predstavlja zamegljen pogled grafike, preko katere si lahko vsak posameznik ustvari lastno mnenje. Oblikovna podoba tako dopušča posamezniku predvsem možnost samostojnega interpretiranja oblikovane grafike, in sicer si lahko predstavlja npr. v spodnjem delu zmleto kavo, ki v zgornjem delu prihaja v osvetljeno mizo ali lahko si predstavlja določeno pokrajino, ki je obsijana s soncem ali pa si zgolj predstavlja zamegljen, moker pogled skozi okno v želji večje po svobodi. Imamo močan svetlo-temni kontrast, ki nam dovoljuje torej različne zgodbe in sporočilnost v ozadju.

66

Ideja predstavlja poenostavljen kemijski element molekule kofeina, ki jo lahko najdemo v kavi, čokoladi in čaju, katero prvo najdemo v proizvodu illyja. Molekula je predstavljena s strukturnim kemijskim zapisov, kjer z lahkoto prepoznamo prisotnost ogljika in benzenski obroč. Pri izbiri barve so molekule predstavljene v barvi kave in kofeina, medtem ko je ozadje izhaja iz barvne podobe podjetja illy. Za nekoga omenjena molekula v današnjem času pomeni zelo veliko in predstavlja glavni življenjski vir energije.

71

Predstavljam vam tri izdelke, ki so bili inspirirani s kavo in narejeni ob njej. Prvi nosi naslov Kava = zrno, drugi Eiskaffee, tretja slika pa nosi naslov Leto, čeprav je datoteka poimenovana Berta, ker za njo stoji zgodba o mali taščici Berti.

72

Predstavljam vam tri izdelke, ki so bili inspirirani s kavo in narejeni ob njej. Prvi nosi naslov Kava = zrno, drugi Eiskaffee, tretja slika pa nosi naslov Leto, čeprav je datoteka poimenovana Berta, ker za njo stoji zgodba o mali taščici Berti.

73

Predstavljam vam tri izdelke, ki so bili inspirirani s kavo in narejeni ob njej. Prvi nosi naslov Kava = zrno, drugi Eiskaffee, tretja slika pa nosi naslov Leto, čeprav je datoteka poimenovana Berta, ker za njo stoji zgodba o mali taščici Berti.

78

Za uresničitev, te rešitve, natečaja illycaffè sem dobila inspiracijo v rastlini kavovca. Rastlina kavovca, iz katere izdelujemo življenski napitek, je čudovita v vseh njenih fazah, od cveta do ploda. Veliko ljudi pa ne ve kako izgleda ta rastlina, zato sem želela s to rešitvijo spodbuditi poznavanje izgleda te rastline.

79

Predstavitev kave illy skozi čas. Spreminjala so se obdobja, spreminjal se je logotip podjetja ter skodelice ter tudi način zaužitja kave, vendar okus ter vonj kave ostajata idinstvena in nespremenjena. To sem prikazal z tem, da se iz skodelice v skodelico skozi različna obdobja preliva edinstvena kava illy, ki ostaja nespremenjena. Obdobja sem prikazal s pisavo za letnice ter logotipom ter šalčkam iz določenih obdobij. Rešitev je poslana v .tif datoteki in je namenoma poslana s prosojnim ozadjem, saj sem si tako zamislil izdelek.

80

Ustvaril sem vzorec iz 4 skodelic, ki vsaka posebaj predstavlja obdobje v illy zgodovini in to je izraženo z različnimi logotipi. Z različnimi skodelicami sem hotel prikazati spremembe v obdobju ter način pitja kave. Spreminjala so se obdobja, spreminjal se je logotip podjetja ter skodelice ter tudi način zaužitja kave, vendar okus ter vonj kave ostajata idinstvena in nespremenjena. Za ozadje sem izbral rjavo barvo, saj predstavlja zelo domač občutek topline ter seveda tudi kave.

81

Predstavitev kave illy skozi čas. Spreminjala so se obdobja, spreminjal se je logotip podjetja ter skodelice ter tudi način zaužitja kave, vendar okus ter vonj kave ostajata idinstvena in nespremenjena. Tako sem hotel z vsakem kvadratku prikazati določeno obdobje za kavo illy, z različnimi vrstami zapisa letnice sem oprizoril takratni stil pisave prav tako pa z logotipom ter okolico, kjer je postavljena kava in tudi obliko skodelice. Rešitev je poslana v .tif datoteki in je namenoma poslana s prosojnim ozadjem, saj sem si tako zamislil izdelek.

82

Ponavljajoča kavna skodelica prikazuje rutino dneva. Rdeča tekstura in dva madeža pa to rutino razbijata. Čeprav so dnevi včasih kot jajce jajcu, je v resnici vsak unikat. Tudi današnja skodelica kave je malenkost drugačna od včerajšnje, četudi je okus popolnoma enak.

85

S predloženim delom pod naslovom “SOUL” sem imela dva glavna namena. Prvi je striktno komercialni, saj je bil moj cilj narediti delo k bo pritegnilo pozornost kupcev. Zato sem uporabila kombinacijo bujnih barv, sivinskih tonov in oči k delu dodajo zabavnost in posebnost. Izbila barv je subjektivna, saj sem uporabila najljubše barve. Moj drugi namen je bil globlji, saj sem želela prikazati različnost posameznikov v družbi ter različnosti znotraj vsakega posameznika posebej. Za ta namen sem uporabila simbol oči, ki so zame vedno predstavlja vpogled v dušo. Oči omogočajo sporočanje takšne globine, kot nič drugega. Te oči predstavljajo številna počutja od veselja, žalost, zasanjanosti, jeze, ljubezni in marsikaj drugega, kar si lahko vsak posebej interpretira in dobi svojo povezavo z delom.
Ena od inspiracij je tudi kava, saj predstavlja efekte, ki jih kava ima na ljudi pred in po pitju.

89

Vonj kave mi pred oči prikliče različne stvari. Včasih mirnost zgodnjega jutra, ko je dan še na dlani in se zdi vse mogoče, včasih pa prijateljski obraz na nasprotni strani mize, ki želi z menoj nekaj deliti.
Je res, da jutra niso vedno mirna, zgodbe sogovornikov pa včasih vse prej kot vesele, a še vseeno ob vonju kave začutim vedrost, optimizem in možnost novih začetkov in si zaželim, da bi to sijalo skozi črnino ostalega.

95

Karantena. Pripraviš si polno kafetjero kave, čeprav veš, da boš spila le eno skodelico. Slišiš petje ptic, pogrešaš človeški glas. Skodelica na mizi ni še nikoli tako samevala. Črna tekočina širi omamen vonj, prostor se napolni z mislijo na stare čase, čase, ko smo se držali za roke, ko smo ležali na plaži, ko smo skupaj pili kavo. Ostajaš doma, da bo skodelica kmalu dobila družbo.
V grafiki se prepletajo trije motivi. Bele konture teles predstavljajo skupnost, človeško bližino, misli, ki si jih delimo ob kavi. Temno ozadje ponazarja vsebino skodelice kave, omamno črno tekočino, stilizirana kavna zrna v rdeči barvi pa simbolizirajo strast, ki jo začutimo ob prvem požirku.

97

Navdih za oblikovanje sem črpala iz trenutka, ko se kava in mleko ob vlivanju v skodelico zmešata in skupaj ustvarita plasti temnih in svetlih odtenkov. Zakaj modra? Modra barva simbolizira umirjenost in samozavest in želim, da bi se tako počutili vsi, ki bi gledali moj izdelek.

103

Ko je zjutraj čas za kavo, najbolj uživam ob pogledu nastajanja različnih odtenkov, ko v sveže toplo kavo vlijem spenjeno mleko. Zgoraj še vedno ostanejo svetle barve mlečnih mehurčkov, spodaj pa temni odtenki kave- umetnina. Ta trenutek sem zajela ravno ob premišljevanju o ideji za Illy natečaj, kar pa me je navdihnilo za nastanek izdelka.

108

Vonj kave me vedno popelje domov. Spominja me na topel objem, domačo kuhinjo ter na pogled skozi kuhinjsko okno ob pitju kave. Zato je bila moja inspiracija pri oblikovanju enostavna pokrajina, ki nas lahko odnese domov, tudi takrat, ko smo daleč stran. Elemetni so oblikovani enostavno, organsko z namenom, da si lahko vsak interpretira na svojevrsten način. Barvna paleta sestoji iz rjave in rdeče barve, ki jih lahko povežemo s kavo ter znamko Illy.

109

Velikokrat se mi ob sprehajanju po mestu zgodi, da zaznam vonjave sveže narejene kave, ki potuje iz kavarn in si jo v tistem trenutku močno zaželim. Vonj kave je za marsikaterega najbolj dišeča budilka receptorjev v naših nosovih, kar pa sem upodobila tudi na sliki. Z oblikovanjem kavnih barvnih odtenkov z zeleno, belo in rdečo, pa sem želela izpostaviti, da je bila Illy kava rojena v Italiji.

110

Vonj kave me vedno popelje domov. Spominja me na topel objem, domačo kuhinjo ter na pogled skozi kuhinjsko okno ob pitju kave. Zato je bila moja inspiracija pri oblikovanju enostavna pokrajina, ki nas lahko odnese domov, tudi takrat, ko smo daleč stran. Elemetni so oblikovani enostavno, organsko z namenom, da si lahko vsak interpretira na svojevrsten način. Barvna paleta sestoji iz rjave in rdeče barve, ki jih lahko povežemo s kavo ter znamko Illy.

116

117

120

Želela sem prikazati svoje bližnje, na katere se spomnim ob vsaki skodelici kave. Menim, da ima prav vsak človek, ne glede na njihovo življenjsko pot, nekoga na katerega pomisli in vzdihuje po tistih lepih trenutkih. Prav zaradi te univerzalne povezanosti, ki jo lahko le ena sama skodelica povzroči, menim, da se lahko v mojem delu najde prav vsak.

134

Rada pijem kavo zaradi dobrega počutja. Sam postopek priprave kave, vonj, okus pa mi prinese veliko pozitivnih emocij in rada uživam v procesu priprave. Pri oblikovanju dizajna za pločevinko sem poskusila upodobiti svoje emocije med pitjem ILLY kave.

138

140

Kava ni nikoli le kava. Je ideja, občutek in spomin, ki te prevzame. Vedno te odnese stran in te ne izpusti do zadnjega požirka. Ko te le vrne v črnobel vsakdan, vse dobi smisel. Od nje pa ostane le misel in prazna skodelica.
Ideja moje grafike je občutek. Občutek topline kave in svet v katerega me odnese tista prva jutranja skodelica kave.

147

Priprava kave je umetnost in kava je umetnina.

158

159

161

166

Rešitev je kolaž različnih fotografiranih tekstur, ki sestavljajo moj dom. Ideja za tovrsten kolaž se mi je porodila ob fotografiranju v sklopu naloge pri predmetu Merjenje barv, ki se je glasila Barve mojega doma. Pri fotografiranju barv sem ugotovila, da moj dom sestavljajo tudi neštete zanimive teksture in materiali, ki pridejo do izraza, če jim odvzamem barvo.

167

Ideja za to rešitev se mi je porodila ob pogledu na odtise polžastih oblik v skalah na obali. Ko sem jih začela risati, in deloma abstrahirati, so postajali vedno bolj podobni odtisom regratovih lučk.

169

Za vsak skodelico kave Illy, stoji zgodba. Zgodba o zrnih – petdesetih najlepših, obranih z najboljših pridelkov in poslanih na posebno potovanje, da so prišli v kavni aparat. Najdeš vseh 50?
(Na embalaži je 49 zrn, zadnje, 50. zrno, pa je naslikano na notranji strani pločevinke Illy in ga opazimo, ko porabimo celo pločevinko kave. Pa ga opaziš? Če vsako skodelico kave popiješ z užitkom ga!) :D

170

Za vsak skodelico kave Illy, stoji zgodba. Zgodba o zrnih – petdesetih najlepših, obranih z najboljših pridelkov in poslanih na posebno potovanje, da so prišli v kavni aparat. Najdeš vseh 50?
(Na embalaži je 49 zrn, zadnje, 50. zrno, pa je naslikano na notranji strani pločevinke Illy in ga opazimo, ko porabimo celo pločevinko kave. Pa ga opaziš? Če vsako skodelico kave popiješ z užitkom ga!) :D

172

Za vsak skodelico kave Illy, stoji zgodba. Zgodba o zrnih – petdesetih najlepših, obranih z najboljših pridelkov in poslanih na posebno potovanje, da so prišli v kavni aparat. Najdeš vseh 50?
(Na embalaži je 49 zrn, zadnje, 50. zrno, pa je naslikano na notranji strani pločevinke Illy in ga opazimo, ko porabimo celo pločevinko kave. Pa ga opaziš? Če vsako skodelico kave popiješ z užitkom ga!) :D

175

176

Kava. Kava. Kava. Tista prva jutranja misel, tista prva želja. Želja po toplini, energiji in moči, da poletiš v nov dan. To in še več ti ponuja prva jutranja skodelica tople in dišeče kave.

181

Navajeni smo bili sprememb, vsak dan drugačnih ritmov, novih ulic in poti. Radi smo uživali presenečenja neznanih krajev in skrivnosti še ne poznanih ljudi. V času ko smo vsi spoznali kako visoko cenimo te dobrine, nam edini izhod v neznano predstavlja jutranja skodelica kave z energijo, da naše misli in srce odidejo iz domačega kavča.
Ideja dela je nastala v duhu, ki nas je večino iz širnega sveta prikoval v zavetje doma. Je poosebitev želj, ki se večini dandanes potikajo po glavi ob kakšnem redkem pozitivnem delu dneva -kot je jutranja topla kava- ko si vzamemo čas da odmislimo tegobe v katere nas je postavila situacija. Rdeča in bela* barva v duhu Illy znamke, predstavljata upanje v beli monotonosti vsakdana.
*siva barva predstavlja le pločevinko in ni del dela.

182

Geometrični izrezi, ki se kot sestavljanka igrivo sestavljajo na različne načine in kombinacije, ustvarjajo zanimive vzorce oblike in proti oblike. Ti dve si med seboj nasprotujeta in tako ustvarjata harmonično celoto.

183

Fluidnost. Design prikazuje občutke fluidnosti, nežnosti in mehkobe, ki se porajajo med pitjem kave za lep začetek dneva. To nakazujejo barve, vsaka za svoj občutek.

184

Rešitev prikazuje najrazličnejše obraze z raznolikimi čustvi in občutji. Nekateri zasanjani, nekateri veseli, otožni ali utrujeni. Vsak od teh ljudi, ne glede na to kako različni so, lahko pije Illy kavo in v njej uživa.

185

Sporočilo rešitve je povezanost. Je idealističen pogled na svet, kjer so ljudje med seboj povezani (prikazano s sklenjenimi rokami) ne glede na njihove razlike (prikazano z živimi barvami).
Ko srečamo znanca, ki ga dolgo nismo videli se z njim pogosto usedemo in pogovorimo ob kavi
Po mojem mnenju je prav kava ena izmed stvari ob kateri se ljudje po celem svetu sprostijo in za trenutek pozabijo na negativnosti. V rešitvi sem si zamislil, kakšen bi bil svet, če bi bili vsi pogovori tako prijetni kot tisti, ki jih imamo ob kavi.

186

Abstraktna rešitev, kjer črni trakovi stojijo kot nekakšni stebri, ograja, liki v ozadju pa dopolnjujejo kompozicijo.

187

Valovi geometričnega sanjarjenja vabijo vsakogar k iskanju lastnih oblik, ki nas ponesejo h kolažiranju lastnih sanj.

188

Abstraktna rešitev z organskimi oblikami, ki se zlivajo po površini.

189

Illy kava, odlična v vseh jezikih.
Kava je napitek, ki ga pijejo posamezniki po celem svetu, ljudje različnih kultur in jezikov. V dizajnu je prikazano, kako to pijačo poimenujejo v 31 različnih jezikih, mnoge različice pisav pa predstavljajo indetitete milijonov oseb, katerih dan je odvisen od prav tiste prve skodelice kave zjutraj.

190

Rešitev združuje preproste ter abstraktne elemente, ki si jih lahko vsak posameznik interpretira po svoje ter ki so bili izbrani po naključju – po počutju avtorja. Kolaž je sestavljen iz narisanih grafičnih elementov, oblik in črt, ter vzorca znane fotografije japonskega vala.

191

Veje dreves se prepletajo v vzorcih, v ponavljajočih fraktalih, podobno kot žile v telesu. Njihova naloga je, da srkajo hrano iz tal ter dovajajo življensko silo rastlinam. Ko zjutraj vstanemo, je večini ravno kava tista, ki nam požene kri po žilah, nas poživlja ter pripravi na lep dan. Z vsakim novim požirkom nas postopoma oživlja in prebuja. Je razlog za naš uspeh.

192

Gre za grafiko pločevinke, ki vsebuje modernizirano podobo Illy posterja, ki naj bi izviral iz 30ih let. Odeta v podobe, ki zaznamujejo kavo Illy že od samih začetkov, kavina zrna, skodelica kave (prav tako poustvarjena po starem Illy logotipu) in čudovit vonj, ki primamlja ljudi.

195

Gre za razvoj in evolucijo logotipa Illy. Zajet je prvi iz leta 1934, nato iz leta 1966 in še iz leta 1985. Na koncu je tu še najnovejši, ki zastopa Illy že od leta 1996.

199

Design embalaže temelji na sinargiji modernih vzorcev in toplih barv, ki so pogosto asociirane z jutranjo skodelico kave. Pri snovanju vzorca sem za zgled uporabil tradicionalne etiopske vezenine, z namenom da bi ohranil privdih izvora številnih jutranjih skodelic.

200

Navdih iz slednjega koncepta izhaja iz smeri oblikovanja uporabniških izkušenj, kjer pogosto uporabljamo organske oblike za popestritev in segmentacijo vsebine. Barve izbrane za upodobitev vzorca so tople in prijazne narave in so pogosto asociirane z jutranjo skodelico kave.

201

V zadnjem času se v svetu pogosteje pojavlja teorija o multivesolju. Če teorija drži, potem lahko obstaja tudi taka realnost, v kateri se tekstilni skodeličarji zabavajo ob plesu človeku podobne figure in so vloge na nek način v primerjavi z našim svetom obrnjene.

202

Idea za tem oblikovanjem je bila, kako lahko skodelica kave spremeni naše vzdušje.

203

Umetnost v skodelici kave.

205

Zgledovala sem se po različnih odtenkih kave in pene, ki nastanejo v naši skodelici. Želela sem podati bolj abstraktno verzijo, saj je včasih preprostost boljša.

207

Lebdenje. Design nakazuje na lebdeče objekte. Prikazuje zasanjanost na sončnem balkonu, kjer damica srka odlično kavo, obdana pa je z eksotičnimi rastlinami v lončkih. Lončke ponazarjajo oranžasti in nude odtenki.

211

216

Sem mnenja, da je dobro, če ustvarjalna dela odražajo čas v katerem živimo in hkrati prenašajo pozitivna sporočila. Priloženo delo predstavlja življenje v karanteni, čas v katerem se vsi zadržujemo v svojih domovih. Govori pa tudi o tem, da so v življenju pomembne drobne stvari, kot je na primer kava. Ta preprost trenutek je predstavljen z osebo pri oknu v ospredju, ki je poudarjena tudi z velikostjo. Oseba sicer upa, da se bo kmalu lahko vrnila k svoji običajni dnevni rutini, vendar je zadovoljna, saj s skodelico kave kljub vsemu del te dnevne rutine ohranja.

220

Kot klasičen potrošnik v tej kapitalistično uravnani družbi, sem ob vsakem koraku obkrožen z najrazličnejšo embalažo, najrazličnejših “dizajnov”. Po mojem mnenju je čedalje več produktov na trgu z generičnim nepremišljenim “dizajnom” embalaže, ki postajajo predvidljivi. Tako je tudi z embalažami najrazličnejših ponudnikov kav. Dobiš tisto kar pričakuješ. Pri svoji rešitvi sem se zato odločil narediti nekaj nenavadnega, z zelo živimi barvami na nekakšen, recimo temu “funky” način.

221

Kot klasičen potrošnik v tej kapitalistično uravnani družbi, sem ob vsakem koraku obkrožen z najrazličnejšo embalažo, najrazličnejših “dizajnov”. Po mojem mnenju je čedalje več produktov na trgu z generičnim nepremišljenim “dizajnom” embalaže, ki postajajo predvidljivi. Tako je tudi z embalažami najrazličnejših ponudnikov kav. Dobiš tisto kar pričakuješ. Pri svoji rešitvi sem se zato odločil narediti nekaj nenavadnega, z zelo živimi barvami na nekakšen, recimo temu “funky” način.

222

Kot klasičen potrošnik v tej kapitalistično uravnani družbi, sem ob vsakem koraku obkrožen z najrazličnejšo embalažo, najrazličnejših “dizajnov”. Po mojem mnenju je čedalje več produktov na trgu z generičnim nepremišljenim “dizajnom” embalaže, ki postajajo predvidljivi. Tako je tudi z embalažami najrazličnejših ponudnikov kav. Dobiš tisto kar pričakuješ. Pri svoji rešitvi sem se zato odločil narediti nekaj nenavadnega, z zelo živimi barvami na nekakšen, recimo temu “funky” način.

225

226

Razčlenjenost. Design sporoča razčlenjenost. Mnogi pravijo, da se morajo ‘sestaviti’, kar pomeni nujno spiti skodelico kave, da se spet ‘sestavijo’ (spet funkcionirajo). Torej je to navodilo in predhodno stanje zaužite vsebine Illy embalaže.

231

Ker tudi sama rada spijem dobro kavo, bi svojo grafiko opisala nekako takole: Zjutraj, ko se zbudiš je v tvoji glavi prava zmeda, a ko popiješ skodelico odlične Illy kave kar zacvetiš in postaneš pripravljen za nov dan.

233

Rešitev prikazuje povezovanje dveh barv s tretjo, ki izgleda kot da je bila nanešena s strani slikarja. Njeno prelivanje čez dolžino imitira vodo.

235

236

237

240

Sporočilo rešitve je povezanost. Je idealističen pogled na svet kjer so ljudje med seboj povezani (prikazano s sklenjenimi rokami), ne glede na njihove razlike (prikazano kontrastom barv).
Ko srečamo znanca, ki ga dolgo nismo videli se z njim pogosto usedemo in pogovorimo ob kavi
Po mojem mnenju je prav kava ena izmed stvari ob kateri se ljudje po celem svetu sprostijo in za trenutek pozabijo na negativnosti, zato sem si v rešitvi zamislil kakšen bi bil svet če bi bili vsi pogovori tako prijetni kot tisti, ki jih imamo ob kavi.

249

Skozi ilustracijo sem odkrivala občutke, katere vzbudi kava. Zjutraj te prebudijo sončni žarki, ki so skozi okno vstopili v kotičke tvoje sobe. Še zaspan vstaneš in lebdiš po stanovanju. Prideš do štedilnika, nastaviš džezvo z vodo in čakaš, da zavre. Žličko kave primešaš in zadiši po celi sobi. Tvoje jutro se začne. Ilustracija predstavlja prav ta občutek. Tvoje telo zapleše po prostoru, se prebuja. Plešeš med valovi vonja kave, ki te obdaja. Prav zato sem vključila tople, rjavkaste tone, ki so asociacija za vonj kave. Nežne in vijugaste oblike te popeljejo v sliko in vzbudijo sproščenost in veselje v tebi.

252

Rešitev se iz vzorca zebrinih črt prelije v v vzorec tigrovih lis. Kontrastne barve predstavljajo kontrast med plenilcem in plenom. Vzorci, ki jih s pomočjo barv hitro prepoznamo kot koži zebre in tigra pa me ko jih pogledaš same, spominjajo na prelivanje tekočine, v tem primeru mešanje mleka in kave iz kjer tudi izvira ideja za mojo rešitev.

253

Grafika se imenuje vzhajajoče sonce, saj sama kavo asociiram predvsem z jutrom. Želela pa sem doseči nek estetski, moderen, minimalistični prikaz ideje, saj si želim, da bi kavna doza polepšala ambient vske kuhinje. Želela sem uporabiti predvsem nežne/pastelne barve (med drugim tudi oddtenek cappuccino), ki na sliki metaforično predstavljajo emocije ob pitju kave.

254

Vsak dan od ponedeljka do petka. Čaka nas nov dan. Novi izzivi, novi uspehi in porazi. Svet okoli nas se spreminja hitreje kot mu lahko sledimo. Ena izmed redkih stalnic ostaja kava. Kava nas bodri ko smo najbolj na tleh in spodbuja da dosežemo več. S časom se ne spreminja. Je redka stalnica v kaosu življenja. Moja grafika prikazuje rutino in vse vzpone ter padce, ki jih prinasa življenje.

255

Izbrala sem organski način in ozadje poslikala s čopičem, medtem ko sem v osrednji del dodala tri črno bele fotografije z letošnjega potovanja na Kanarskih otokih, kar poudari grafiko s kontrastom.

256

Izbrala sem organski način in ozadje poslikala s čopičem, medtem ko sem v osrednji del dodala ročno narisan list rastline.

257

Izbrala sem organski način in ozadje poslikala s čopičem, medtem ko sem v osrednji del dodala ročno narisano skodelico kave.

259

Kombinacija slovite kave Illy ter slovenskega simbola slikanja. Kofetarica Ivane Kobilice v uživanju kave Illy kot se spodobi.

266

268

273

Življenje brez vzponov in padcev ne obstaja, prav tako ne brez veselja in žalosti, užitkov in muk, dobrega in slabega, črnega in belega, dneva in noči, … brez nasprotji, brez ravnovesja. Krog zame predstavlja nekaj pozitivnega, nekaj dobrega s svojo okroglostjo, mehkobo. Ker je skoraj nemogoče preživeti svoje življenje z le pozitivnim dogodki, občutki, je ta pozitivnost predstavljena s polovicami in četrtinami teh krogov. Ker pa dobrote ni brez sirote, veselja ni brez žalosti, sonca ni brez dežja, se v postavitvi krogov izrisujejo štirikotniki, ki pa predstavljajo vso grenkobo, negativo, brez česar ne gre.

276

Kdaj pa vi pijete kavo? Kakšno pijete? Kakšne volje ste takrat? Kavo se lahko pije skoraj vedno in skoraj povsod. Pijemo jo, ko je sončno, ko je dež, zjutraj, popoldan, včasih tudi zvečer. Pripravimo si jo lahko na tisoč in en način, turško, dolgo, macchiato, z mlekom, s smetano, ledeno, … Pijemo jo ko smo veseli, ko smo žalostni, ko niti ne vemo kakšne volje smo. Vse to je predstavljeno skozi barve, oblike in črte.

282

Misli ob prvi jutranji kavi; jasne, urejene, umirjene, kreativne …

285

Misli ob prvi jutranji kavi; jasne, urejene, pomirjene, kreativne …

287

Misli ob prvi jutranji kavi; jasne, urejene, pomirjene, kreativne …

288

289

Kar naenkrat se je svet ustavil. Kar naenkrat smo morali prekiniti svoje vsakodnevne opravke, obveznosti, stike… Ostali smo doma. Naše življenje se je upočasnilo. Iščemo stvari, ki bi nas pomirile in pomagale prebiti hude čase. Kuhamo kavico. En redkih vsakodnevnih ritualov, ki smo ga lahko obdržali. Poiščemo si mirni kotiček v svojem domu in pijemo kavico. Trenutek, ko se povrnemo v normalnost, ko se res počutimo, ne ujeti, temveč zadovoljni. Za dizajn sem uprizorila dnevni ritual pitja kave v trenutnem času pandemije. Ptiček, ki se je ugnezdil oziroma si ustvaril domek v skodelici kave, simbolično prikazuje koliko nam vsakdanja dejanja, kot je pitje kavice, pomenijo v tem času. Ostanimo doma z dobro kavico!

290

Grafika predstavlja molekule kofeina, pomešane med kavnimi zrni. Pri določenih molekulah so elementi zamenjani s simbolom srca, kar ponazarja ljubezen do kave. Molekule si lahko predstavljamo kot nekakšne robotke, ki plavajo v morju kavnih zrn.

291

Kar naenkrat se je svet ustavil. Kar naenkrat smo morali prekiniti svoje vsakodnevne opravke, obveznosti, stike… Ostali smo doma. Naše življenje se je upočasnilo. Iščemo stvari, ki bi nas pomirile in pomagale prebiti hude čase. Kuhamo kavico. En redkih vsakodnevnih ritualov, ki smo ga lahko obdržali. Poiščemo si mirni kotiček v svojem domu in pijemo kavico. Trenutek, ko se povrnemo v normalnost, ko se res počutimo, ne ujeti, temveč zadovoljni. Za dizajn sem uprizorila dnevni ritual pitja kave v trenutnem času pandemije. Ptiček, ki se je ugnezdil oziroma si ustvaril domek v skodelici kave, simbolično prikazuje koliko nam vsakdanja dejanja, kot je pitje kavice, pomenijo v tem času. Ostanimo doma z dobro kavico!

293

Kar naenkrat se je svet ustavil. Kar naenkrat smo morali prekiniti svoje vsakodnevne opravke, obveznosti, stike… Ostali smo doma. Naše življenje se je upočasnilo. Iščemo stvari, ki bi nas pomirile in pomagale prebiti hude čase. Kuhamo kavico. En redkih vsakodnevnih ritualov, ki smo ga lahko obdržali. Poiščemo si mirni kotiček v svojem domu in pijemo kavico. Trenutek, ko se povrnemo v normalnost, ko se res počutimo, ne ujeti, temveč zadovoljni. Za dizajn sem uprizorila dnevni ritual pitja kave v trenutnem času pandemije. Ptiček, ki se je ugnezdil oziroma si ustvaril domek v skodelici kave, simbolično prikazuje koliko nam vsakdanja dejanja, kot je pitje kavice, pomenijo v tem času. Ostanimo doma z dobro kavico!

295

Zrno kave, šalčka espressa, ples brez glasbe – sreča se skriva v majhnih stvareh.

308

Vizual z naslovom Coffea Arabica prikazuje kavno enciklopedijo, ki jo je mlad in radoveden študent našel na podstrešju svojega dedka. Ker je tudi sam velik ljubitelj kave, ga je knjiga takoj posrkala vase in je do zgodnjih jutranjih ur prebiral zanimivosti o tem čarobnem toplem napitku. A da bi ostal buden, si je moral ob branju privoščiti skodelico kofeinskega zvarka. Zaradi svoje nepazljivosti pa je na knjigi pustil nekaj madežev, ki bodo sedaj za vedno krasili to poučno čtivo o najslastnejšem eliksirju na svetu.

321

Gor, dol, levo, desno … pridemo do ovire, se ji izognemo ali jo premagamo, v nas je nekaj kar nas žene naprej, in čeprav se nam zdi, da ne moremo ničesar obvladati, vse deluje po nekem sistemu, vse ima svoja pravila. In ta sistem in ta pravila gradijo trdno ogrodje v vsem, tako kot tudi v nas. V naši trdnjavi.

329

Man stop! – od narave, za nas, s pomočjo kave!
Moja grafika je kričeče sporočilo za vse nas, aktualno bolj kod kadarkoli!

330

Kje sem? Med množico oseb, predmetov, barv in oblik se iščem. Moja glava je polna misli, ki ne morejo nikamor. Zakaj mora biti toliko misli, toliko neizrečenih besed ostati ujetih? Vse pomešane, nepopolne in popolne, pa vendar ima vsaka svoje mesto in svoj zakaj.

331

Geometrijsko abstraktni vzorec črt/krivulj v živih barvah na črnem ozadju. Deluje rahlo hipnotično. Krivulje ponazarjajo tunele, ki si jih lahko razlagamo kot različne možne poti našega življenja. Vsaka krivulja tako lahko predstavlja novo doživetje. Prav tako vsaka krivulja lahko predstavlja pogled na določeno stvar iz različnih perspektiv.

336

Kdo je kdo, kje je kdo? Vsi tako blizu, a hkrati tako daleč. Neprepoznavni, ampak vsak s svojo zgodbo. Vsak svoje oblike, svoje unikatne oblike. To je kdo. In to sem tudi jaz. Nekdo. Unikatni nekdo.

340

Let’s pause & drink some coffee.

342

Lava, katera se v vseh treh variantah pretaka preko različnih abstrakcij designa:
V 1. varianti – PRELIVANJE KAVE IN LAVE
Ognjenost te lave ponazarja vsakodnevni notranji ogenj človeka, katerega vsako jutro prebudi Illy kava in ga s tem energično, bistroumno in zmagovito popelje skozi dan.
Vso to pozitivno, fokusirano in borbeno notranjo ognjeno kroglo, si predstavljam kot notranjo energijo brez katere je nemogoče izpeljati dan energično, z popolno fokusiranostjo in zadovoljnim izrazom na obrazu.
Illy kava je v mojih očeh kot nekakšno netilo vsej tej notranji energiji, brez katere človek ne more 100% funkcionirati skozi dan.
NOTRANJA LAVA, KATERO ZANETI LE ILLY KAVA.
LE Z ILLY KAVO ZANETIMO NOTRANJO, ENERGIČNO LAVO.

345

Izdelek poskuša prikazati, prek uporabe generativne umetnosti, parodičen odsev človekovih današnjih tegob. Nevidni sovražnik je spodkopal ustaljene tire vsakdanjika. V zdravstvenem in ekonomskem preobratu sveta je v zahtevi po kolektivnemu odrekanju svobodi gibanja in udobju sodobni človek postavljen na razpotje solidarnosti ali boja za lastno preživetje. V tem negotovem obdobju strahu ter neznanega na površino priplavajo porušene vrednote slehernika, le-ta pa jih v ihti po ponovni vzpostavitvi ravnotežja poskuša sestaviti v zadovoljivo piramido potreb. Kako se je lahko toaletni papir znašel na vrhu? Kaj nam je zares potrebno v življenju?
V strogi vzdržnosti in samoti smo ponovno prišli v stik s svojo človeškostjo, asketizem nas je privedel do hedonizma v majhnih korakih, začeli smo uživati v slehernem dihu, sončnem žarku, požirku kave.

346

Izdelek poskuša prikazati, prek uporabe generativne umetnosti, parodičen odsev človekovih današnjih tegob. Nevidni sovražnik je spodkopal ustaljene tire vsakdanjika. V zdravstvenem in ekonomskem preobratu sveta je v zahtevi po kolektivnemu odrekanju svobodi gibanja in udobju sodobni človek postavljen na razpotje solidarnosti ali boja za lastno preživetje. V tem negotovem obdobju strahu ter neznanega na površino priplavajo porušene vrednote slehernika, le-ta pa jih v ihti po ponovni vzpostavitvi ravnotežja poskuša sestaviti v zadovoljivo piramido potreb. Kako se je lahko toaletni papir znašel na vrhu? Kaj nam je zares potrebno v življenju?
V strogi vzdržnosti in samoti smo ponovno prišli v stik s svojo človeškostjo, asketizem nas je privedel do hedonizma v majhnih korakih, začeli smo uživati v slehernem dihu, sončnem žarku, požirku kave.

347

Izdelek poskuša prikazati, prek uporabe generativne umetnosti, parodičen odsev človekovih današnjih tegob. Nevidni sovražnik je spodkopal ustaljene tire vsakdanjika. V zdravstvenem in ekonomskem preobratu sveta je v zahtevi po kolektivnemu odrekanju svobodi gibanja in udobju sodobni človek postavljen na razpotje solidarnosti ali boja za lastno preživetje. V tem negotovem obdobju strahu ter neznanega na površino priplavajo porušene vrednote slehernika, le-ta pa jih v ihti po ponovni vzpostavitvi ravnotežja poskuša sestaviti v zadovoljivo piramido potreb. Kako se je lahko toaletni papir znašel na vrhu? Kaj nam je zares potrebno v življenju?
V strogi vzdržnosti in samoti smo ponovno prišli v stik s svojo človeškostjo, asketizem nas je privedel do hedonizma v majhnih korakih, začeli smo uživati v slehernem dihu, sončnem žarku, požirku kave.

349

Lava, katera se v vseh treh variantah pretaka preko razlicnih abstrakcij designa:
V 2. varianti – OGNJENO PRELIVANJE SKOZI KAVNE LISTE
Ognjenost te lave ponazarja vsakodnevni notranji ogenj cloveka, katerega vsako jutro prebudi Illy kava in ga s tem energicno, bistroumno in zmagovito popelje skozi dan.
Vso to pozitivno, fokusirano in borbeno notranjo ognjeno kroglo, si predstavljam kot notranjo energijo brez katere je nemogoce izpeljati dan energicno, z popolno fokusiranostjo in zadovoljnim izrazom na obrazu.
illy kava je v mojih oceh kot nekaksno netilo vsej tej notranji energiji, brez katere clovek ne more 100% funkcionirati skozi dan.
NOTRANJA LAVA KATERO ZANETI LE ILLY KAVA.
LE Z ILLY KAVO ZANETIMO NOTRANJO, ENERGIČNO LAVO.

350

Vizual Extasy predstavlja občutke, ki jih doživimo ob prvem požirku tega čudovitega jutranjega kofeinskega napitka. Prikazuje kako čarobni vonj preplavlja vsak kotiček našega stanovanja, kako naše misli zaplavajo in kako naše brbončice hipoma oživijo, ko se z jezikom dotaknemo tega najslastnejšega eliksirja življenja.

352

Rešitev nekako predstavlja trenutno stanje. Čudovito pomlad v čudovitih barvah, ki jo ponazarjajo elementi v rešitvi (vejice, krogci, rožice). Barva ozadja, ki ob enem barve elementov poudarja in hkrati mori pa predstavlja trenutno situacijo glede korone. Čeprav so se naša življenja v dani situaciji drastično spremenila, se je večina ljudi naučila življenje gledati iz druge perspektive. Ljudje so bolj začeli ceniti naravo in svoje najbližje. Iz vsake stvari/situacije je možno potegniti nekaj dobrega, če se le potrudimo. Skupek barv in elementov tako hkrati predstavlja kaos in harmonijo.

353

Lava, katera se v vseh treh variantah pretaka preko različnih abstrakcij designa:
V 3. varianti – SVEŽINA SKOZI OGNJENOST ENERGIJEV
Ognjenost te lave ponazarja vsakodnevni notranji ogenj človeka, katerega vsako jutro prebudi Illy kava in ga s tem energično, bistroumno in zmagovito popelje skozi dan.
Vso to pozitivno, fokusirano in borbeno notranjo ognjeno kroglo, si predstavljam kot notranjo energijo brez katere je nemogoče izpeljati dan energično, z popolno fokusiranostjo in zadovoljnim izrazom na obrazu.
Illy kava je v mojih očeh kot nekakšno netilo vsej tej notranji energiji, brez katere človek ne more 100% funkcionirati skozi dan.
NOTRANJA LAVA, KATERO ZANETI LE ILLY KAVA.
LE Z ILLY KAVO ZANETIMO NOTRANJO, ENERGIČNO LAVO.

354